Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welke Chinese automerken zijn nu te koop in Nederland?

  • PB

    Welke Chinese automerken zijn nu te koop in Nederland?

  • prikbord beheerder

    Hallo,

    Volgens mij in Nederland nog niets.

    van het autoblog.nl (mei 2009):

    “De BS4 zal in Duitsland en enkele andere Europese landen dit jaar al in de verkoop gaan. In de Benelux blijven we (gelukkig?) nog even verstoken van de modellen van Brilliance. De importeur voor de Benelux (Cardoen) is namelijk nog steeds bezig om de problemen af te handelen die onstaan zijn na het debacel met de BS6. Pas als die zijn opgelost willen ze het weer eens gaan proberen. Maar dat zal op zijn vroegst was eind 2010 zijn. Tot die tijd is de kans dus heel klein dat je een Brilliance op de Nederlandse of Belgische wegen tegen zal komen.”

  • rein

    welke cineese auto merken zijn er en welke motoren

  • richard ephraim

    hallo nou in nederland aleen de landwind met twee modellen, en verder in italie de greatwall dan heb je nog de ceo, en nog dr motor met 4 verscgilende modellen en de gonov katai is daar te koop

  • Mark

    Ik denk inderdaad dat alleen de Landwind momenteel in Nederland verkocht wordt. Heb wel eens een model van Brilliance en Greatwall zien rijden, maar deze zijn waarschijnlijk gewoon geïmporteerd door de persoon zelf. Ben nog nooit één van deze modellen tegengekomen bij een dealer. Wel ben ik van mening dat de kwaliteit van de merken steeds beter wordt en het niet lang meer kan duren, voordat de Chinese automarkt de oversteek maakt.

    Opel-actie.nl